Wednesday, 25 March 2009 17:16 Здравје
Раната диета со соја го намалува ризикот од рак на дојката...

 

Истражувачи откриле дека сојата може да има заштитен ефект во полето на канцерогените заболувања. Според истражувањето, се дознава дека жените кои во детството конзумирале поголеми количества соја имаат помал ризик за 58% да заболат од рак на дојката. Историски гледано, белите жени почесто заболуваат од рак на дојката, а ризикот кај нив за разлика кај жените во Азија е 4 до 7 пати поголем. „Конзумирањето на соја во детството значајно се поврзува со редукција на ризикот од заболување од рак на дојката, што се докажа во нашето истражување“-изјавила докторката која го водела истражувањето, Larissa Korde. Докторката изјавила и дека ефектот е значително помал доколку се почне со конзумација на соја во периодот на адолесценција, и факторот на ризик е редуциран само за 25%.

Bookmark and Share


24FUDBAL.com.mk

Македонија | Езгјан Алиоски одигра 90 минути за Лидс против Брентфорд, меч...
Шпанија | Јапонецот импресионираше во текот на претсезонските подготовки з...
Шпанија | Неколку извори од Шпанија пренесуваат Реал Мадрид и ПСЖ се во на...
Англија | Офанзивецот имаше големи проблеми ланската сезона откако се здоб...

ГАЛЕРИЈА

ИГРИ

Pirates and Treasure
Sniper team
Shopping Cart Hero 3
Achilles 2
Hey You Are a Box
Let the Bullets Fly 2

Hot & Sexy

Сигурни сме дека не би имале ништо против да ве изеде ваква секси волчица...
Сигурни сме дека би сакале да одите во пустина со ваква дама...
Девојките се неодоливи, а нивниот заден дел уште повеќе...