ВИЦ
Мажот и вика на жената: ТОП ВИДЕО |
Friday, 01 June 2012 12:02
Здравје
Австралиски научници открија дека јадењето на црна чоколада секој ден во текот на десет години влијае исклучително поволно на здравствената состојба на човекот...
За да стигнат до овој заклучок научниците од Универзитетот Мона во Мелбурн истражувале 2013 австралијци.
Спроведеното истражување утврди дека конзумирањето на 100 грама чоколадо со 70% какао секој ден значително го подобрува здравјето. "Ги докажавме значајните придобивки за здравјето од црниот чоколадо. Какао терапијата може да се користи како алтернатива или за дополнување на третманот за лечење на одредени болести." Ова прехранбени алтернатива е доста привлечна за многу луѓе ", категорични се научниците.
|
Најчитани
Најнови
24FUDBAL.com.mkМакедонија | Езгјан Алиоски одигра 90 минути за Лидс против Брентфорд, меч...
Шпанија | Јапонецот импресионираше во текот на претсезонските подготовки з...
Шпанија | Неколку извори од Шпанија пренесуваат Реал Мадрид и ПСЖ се во на...
Англија | Офанзивецот имаше големи проблеми ланската сезона откако се здоб...
Hot & SexyСигурни сме дека не би имале ништо против да ве изеде ваква секси волчица...
Сигурни сме дека би сакале да одите во пустина со ваква дама...
Девојките се неодоливи, а нивниот заден дел уште повеќе...
|
























